Tiedote
Haaga Place to Be –malli tuo innovatiivisen ympäristön Haagan kampukselle
ke marrask. 11 18:37:00 2015
Haaga-Helian Haagan kampukselle ollaan rakentamassa Haaga Place to Be -toimintamallia, jonka tavoitteena on luoda innovatiivinen oppimisympäristö ja kytkeä elinkeino vahvasti mukaan toimintaan.
Haaga Place to Be on avoin kehittämisalusta, joka yhdistää elinkeinon toimijat, opiskelijat sekä opetuksen ja TKI-toiminnan. Toimintamalli tukee uusien osaamisperustaisten opetussuunnitelmien tehokasta käyttöönottoa ja hyödyntämistä Haaga-Heliassa. Lisäksi tekemisessä on vahva kytkös kaupalliseen toimintaan ja yritysyhteistyöhön. Uuden toimintamallin pohjaksi Haagan kampukselle rakennetaan muun muassa pop up –ravintolaympäristö sekä uusitaan keittiötilat.
Leijona Catering ja Eskimo Finland uudet yrityskumppanit
Leijona Catering ja Eskimo Finland ovat uusimmat yrityskumppanit Haagan Place to Be –toimintamallissa. Leijona Catering on mukana hyvinvointiin ja terveellisyyteen liittyvän ruokapalvelukonseptin kehittämisessä Haagassa. Toimintoja suunnitellaan ensi kevään aikana ja toiminta käynnistyy Haagan kampuksella elokuussa 2016.
Eskimo on kehittänyt innovatiivisen omavalvontajärjestelmän, joka rakennetaan Haagaan kaikille keittiö- ja varastointialueille. Lisäksi Eskimon johtoryhmän ja kumppanien kanssa järjestetään Perfect Kitchen -työpajoja.
Starbucks löytyy jo kampukselta
Haaga Place to Be -toimintamalliin kuuluu myös lokakuussa kampuksella avattu Starbucks on the Go –konsepti.
Lisätietoja:
Risto Karmavuo, koulutusohjelmajohtaja, Haaga-Helia, risto.karmavuo@haaga-helia.fi, puh
0400 538 740
Jaa tuttavalle:
Tiedotteet Ruoka ja elintarvikkeet
Saimaa Gastronomy - ruokaviikonloput on Suomen paras ruokamatkailutuote 2019
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 19.09.2019
Hungry foor Finland – ruokamatkailukilpailun arviointiraati on valinnut Saimaa Gastronomy – yhteistyöverkoston Suomen parhaaksi ruokamatkailutuotteeksi 2019. Palkinnot jakoivat maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä ja Executive Vice President Paavo Virkkunen, Business Finland Oy / Visit Finland. Kilpailuun osallistui 42 monipuolista ja tasokasta ehdokasta.Saimaa Gastronomy -yhteistyöverkoston ne...
Haaga-Helia ja McDonald's jatkavat yhteistyötä - McDonald’s tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuutta ammattikorkeakoulututkintoon
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.07.2019
Suomen McDonald’s tukee työntekijöidensä koulutusmahdollisuuksia ja aloittaa ammattikorkeakoulututkintoon johtavan koulutuksen yhdessä Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kanssa syksyllä 2019. Koulutukseen otetaan 30 opiskelijaa.McDonald’s tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuutta suorittaa tutkinto Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. McDonald’sin ja Haaga-Helian yhdessä räätälöimä restonomin ammattikork...
Hungry for Finland – Ruokamatkailukilpailun finalistit valittu - Ruoka tärkeäksi ja elämykselliseksi osaksi Suomen matkailua!
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 10.06.2019
Ruokamatkailukilpailuun osallistui tänä vuonna peräti 42 osallistujaa. Kilpailun voittajat julkistetaan syyskuussa 2019. Ruokamatkailukilpailun viimeiselle arviointikierrokselle karsiutui 9 finalistia, joista raati valitsee palkittavat.Kilpailulla rohkaistaan ruokaan ja matkailuun liittyviä verkostoja kehittämään uutta, paikallisuuteen perustuvaa ruokamatkailutarjontaa. Kilpailuun haettiin yrityks...
Kaupungit ja kunnat Ruoka ja elintarvikkeet Markkinointi Matkailu Maatalous