Tiedotteet Markkinointi

Maukas ruoka tarvitsee mehevän tarinan - tarinallistaminen lisääntyy myös ruokamatkailussa

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 16.05.2018

Maailma läpitarinallistuu kirjaimellisesti. Työnhakija ei saa enää rauhassa kertoa osaamisestaan vaan työnantaja haluaa katsoa ytimekkään videotarinan. Hyvillä tarinoilla myydään uusia tuotteita. Mainoksissa esimerkkiperheet kertovat tarinaa, miten heidän elämänsä muuttui. Poliitikot ja julkisuudenhenkilöt brändäävät itsensä eli sepittävät tarinallista henkilökuvaa.Jopa toimittajat puhuvat narrati...

Ruoka ja elintarvikkeet Markkinointi Koulutus

Mobiilisovelluksista ratkaisu kehittyville koulutusmarkkinoille

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 24.04.2018

Monien kehittyvien talouksien nousu on lisännyt kysyntää uudenlaisille älykkäille ja kohtuuhintaisille digitaalisille ratkaisuille. Tulevaisuudessa suurimpia voittajia ovat ne, jotka voivat tarjota näitä ratkaisuja markkinoille, joissa yhteiskunnalliset haasteet ja tarpeet ovat usein kehittyneitä maita suurempia. Haaga-Helian Ammatillisen opettajakorkeakoulun koordinoimassa Scala-hankkeessa kehite...

Talous Markkinointi Koulutus

Best Seller -kilpailun voitto Haaga-Heliaan - Opiskelija Jimi Hellstedt voitti vuoden 2018 myyntikilpailun

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 20.04.2018

Ammattikorkeakouluopiskelijat kisaavat vuosittain myyntitaidoistaan Best Seller-kilpailussa. Tänä vuonna voiton vei Haaga-Helian myyntityön opiskelija Jimi Hellstedt.
Best Seller Competition -myyntikilpailu järjestettiin yhdeksännen kerran torstaina 19.4. Haaga-Heliassa. Kilpailu on suunnattu korkeakoulutasoisille myynnin opiskelijoille. Kilpailun tavoitteena on ammattimaisen myyntityön arvostuks...

Best Seller -kilpailun voitto Haaga-Heliaan - Opiskelija Jimi Hellstedt voitti vuoden 2018 myyntikilpailun

Talous Markkinointi Koulutus

Haaga-Helia selvitti: Sosiaalisella medialla keskeinen rooli osana ravintola- ja kahvilakulttuuria

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 16.04.2018

Haaga-Helia on selvittänyt paneelitutkimuksessaan sosiaalisen median käyttöä osana ravintola- ja kahvilakulttuuria. Tutkimuksessa selvisi, että sosiaalisella medialla on keskeinen rooli kun etsitään tietoa palveluista tai halutaan antaa palautetta kahvilan tai ravintolan tuotteiden ja palvelun laadusta.
Eniten sosiaalista mediaa käytetään faktatietojen etsimiseen: yli 90 prosenttia vastaajista to...

Ruoka ja elintarvikkeet Markkinointi Koulutus

Vientiosaajia koulutetaan elintarvikealalle

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 10.04.2018

Suomalaisten elintarvikkeiden viennin osaamista halutaan kohentaa valtakunnallisella hankkeella. Mukana on neljä ammattikorkeakoulua, jotka lisäksi kokoavat laajan verkoston työelämän ja elintarvikealan asiantuntijoista sekä elintarvikealaa ja -vientiä tukevista organisaatioista.Suomalaisista elintarvikealan pk-yrityksistä vain noin 13 prosenttia toimii kansainvälisillä markkinoilla, ja vientiä ha...

Ruoka ja elintarvikkeet Markkinointi Koulutus