• Tiedotteet
  • Kuvat ja logot
  • Graafinen ohjeistus
  • Yhteyshenkilöt

Tiedote

Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi

to jouluk. 12 15:05:00 2019

Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.

Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.

Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa arvioidaan yrityksen myyntistrategiaa, myynnin johtamista, myyntityötä, asiakasosaamista sekä myynnin prosesseja ja työkaluja.

Kilpailu siirtyi Haaga-Helian järjestettäväksi viime vuonna, kun kilpailua kehitettiin tieteellisempään suuntaan. Nyt kilpailua ja sen kehittämistä jatketaan yhteistyössä Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset ry:n (MMA) kanssa.

Viime vuonna voittajaksi valikoitui Lindström, jonka myyntiorganisaation vahvuus löytyi tuloksellisuudesta ja asiakaskeskeisestä kehittämisestä.

– Lindströmin myyntiorganisaatio osoittautui innovatiiviseksi ja vastuulliseksi pitkän linjan onnistujaksi, joka on viime aikoina ottanut käyttöön uusia digitaalisia ratkaisuja, kertoo kilpailun päätuomari Timo Kaski.

Kilpailun voittaja valitaan tarkasti

Suomen paras myyntiorganisaatio -kisassa voittaja valitaan kolmiosaisessa prosessissa. Verkkokyselyyn vastaamalla mikä yritys tahansa voi ilmoittautua mukaan kilpailuun.

Vastausten perusteella myyntialan ammattilaisista koostuva raati valitsee viisi finalistia, joiden myyntiorganisaation työskentelytapoihin tutustutaan tarkemmin haastattelujen kautta. Tämän jälkeen raati haastattelee myös finalistien asiakkaita.

Näiden vaiheiden jälkeen valitaan voittaja – eli Suomen paras myyntiorganisaatio. Voittaja palkitaan Haaga-Helian Tulevaisuusfoorumissa 18.3.2020.

Kaikkien kannattaa hakea mukaan

Kilpailuun osallistuminen on ilmaista, ja ainoastaan kilpailun voittajan nimi julkistetaan – kaikkien muiden osallistujien nimet ja vastaukset pysyvät anonyymeinä. Kilpailusta on hyötyä yrityksen myyntityön kehittämiseen, vaikka finaalipaikka ei osuisikaan kohdalle. Mitä enemmän osallistujayrityksiä vastaa kyselyyn, sitä paremmat vertailuraportit jokainen yritys saa. Kun yhdestä yrityksestä on useita vastaajia (myyjiä ja myynnin johtoa), yritys saa tarkemman raportin itselleen.

Osallistu kilpailuun: http://www.suomenparasmyyntiorganisaatio.fi

Lisätietoja: Timo Kaski, kilpailun päätuomari, timo.kaski@haaga-helia.fi, puh. 040 488 7594

Jaa tuttavalle:

Tiedotteet Mainonta

Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.12.2019

Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.
Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.
Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa a...

Yrittäjyys Markkinointi Koulutus Mainonta

Yritykset keräävät asiakkaista yhä enemmän tietoja – asiakastietoja luovutetaan helpommin terveysalan toimijoille kuin päivittäistavarakaupoille

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.10.2019

Haaga-Helia ammattikorkeakoulun koordinoimassa BIG DATA BIG BUSINESS (BIG) -hankkeessa on tuotettu uutta tietoa asiakastietojen luovuttamishalukkuudesta ja tiedon sensitiivisyydestä. Tutkimus osoitti, että kuluttajat suhtautuvat eri tavoin tietojen luovuttamiseen, kun tietojen kerääjinä ovat eri toimialat.
Yritykset keräävät tietoa asiakkaiden jättämistä digitaalisista jäljistä. Käyttäjistä jää t...

Yrittäjyys Hanketiedotteet Tiede ja tutkimus Markkinointi Mainonta

Annin Uunissa Oy avaa leivonnan ja juhlien erikoistarvikkeiden verkkokaupan

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 21.04.2016

Suositun Annin Uunissa -leivontablogin perustaja ja Haaga-Helia ammattikorkeakoulun opiskelija Anni Paakkunainen avaa erikoistarvikkeiden verkkokaupan blogin yhteyteen huhtikuussa 2016.Verkkokaupan kasvu on ollut viime vuosina hurjaa. Suomella on potentiaalia kasvaa ja laajentaa verkkoliiketoimintaa myös maan rajojen ulkopuolelle. Annin Uunissa Oy haluaa olla mukana tässä haasteessa. Annin Uunissa...

Mainonta Koulutus Markkinointi Ruoka ja elintarvikkeet Yrittäjyys

Yhteyshenkilöt

Teemu Kokko
Teemu Kokko
rehtori, toimitusjohtaja
050 555 1131
grrzh.xbxxb@unntn-uryvn.sv
Ari Nevalainen
Ari Nevalainen
viestintäpäällikkö
040 4887 008
nev.arinynvara@unntn-uryvn.sv

© Koodiviidakko Oy 2017

Powered by ePressi & Sivuviidakko