Tiedote
Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi
to jouluk. 12 15:05:00 2019
Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.
Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.
Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa arvioidaan yrityksen myyntistrategiaa, myynnin johtamista, myyntityötä, asiakasosaamista sekä myynnin prosesseja ja työkaluja.
Kilpailu siirtyi Haaga-Helian järjestettäväksi viime vuonna, kun kilpailua kehitettiin tieteellisempään suuntaan. Nyt kilpailua ja sen kehittämistä jatketaan yhteistyössä Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset ry:n (MMA) kanssa.
Viime vuonna voittajaksi valikoitui Lindström, jonka myyntiorganisaation vahvuus löytyi tuloksellisuudesta ja asiakaskeskeisestä kehittämisestä.
– Lindströmin myyntiorganisaatio osoittautui innovatiiviseksi ja vastuulliseksi pitkän linjan onnistujaksi, joka on viime aikoina ottanut käyttöön uusia digitaalisia ratkaisuja, kertoo kilpailun päätuomari Timo Kaski.
Kilpailun voittaja valitaan tarkasti
Suomen paras myyntiorganisaatio -kisassa voittaja valitaan kolmiosaisessa prosessissa. Verkkokyselyyn vastaamalla mikä yritys tahansa voi ilmoittautua mukaan kilpailuun.
Vastausten perusteella myyntialan ammattilaisista koostuva raati valitsee viisi finalistia, joiden myyntiorganisaation työskentelytapoihin tutustutaan tarkemmin haastattelujen kautta. Tämän jälkeen raati haastattelee myös finalistien asiakkaita.
Näiden vaiheiden jälkeen valitaan voittaja – eli Suomen paras myyntiorganisaatio. Voittaja palkitaan Haaga-Helian Tulevaisuusfoorumissa 18.3.2020.
Kaikkien kannattaa hakea mukaan
Kilpailuun osallistuminen on ilmaista, ja ainoastaan kilpailun voittajan nimi julkistetaan – kaikkien muiden osallistujien nimet ja vastaukset pysyvät anonyymeinä. Kilpailusta on hyötyä yrityksen myyntityön kehittämiseen, vaikka finaalipaikka ei osuisikaan kohdalle. Mitä enemmän osallistujayrityksiä vastaa kyselyyn, sitä paremmat vertailuraportit jokainen yritys saa. Kun yhdestä yrityksestä on useita vastaajia (myyjiä ja myynnin johtoa), yritys saa tarkemman raportin itselleen.
Osallistu kilpailuun: http://www.suomenparasmyyntiorganisaatio.fi
Lisätietoja: Timo Kaski, kilpailun päätuomari, timo.kaski@haaga-helia.fi, puh. 040 488 7594
Jaa tuttavalle:
Tiedotteet Mainonta
Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.12.2019
Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.
Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.
Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa a...
Yritykset keräävät asiakkaista yhä enemmän tietoja – asiakastietoja luovutetaan helpommin terveysalan toimijoille kuin päivittäistavarakaupoille
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.10.2019
Haaga-Helia ammattikorkeakoulun koordinoimassa BIG DATA BIG BUSINESS (BIG) -hankkeessa on tuotettu uutta tietoa asiakastietojen luovuttamishalukkuudesta ja tiedon sensitiivisyydestä. Tutkimus osoitti, että kuluttajat suhtautuvat eri tavoin tietojen luovuttamiseen, kun tietojen kerääjinä ovat eri toimialat.
Yritykset keräävät tietoa asiakkaiden jättämistä digitaalisista jäljistä. Käyttäjistä jää t...
Yrittäjyys Hanketiedotteet Tiede ja tutkimus Markkinointi Mainonta
Annin Uunissa Oy avaa leivonnan ja juhlien erikoistarvikkeiden verkkokaupan
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 21.04.2016
Suositun Annin Uunissa -leivontablogin perustaja ja Haaga-Helia ammattikorkeakoulun opiskelija Anni Paakkunainen avaa erikoistarvikkeiden verkkokaupan blogin yhteyteen huhtikuussa 2016.Verkkokaupan kasvu on ollut viime vuosina hurjaa. Suomella on potentiaalia kasvaa ja laajentaa verkkoliiketoimintaa myös maan rajojen ulkopuolelle. Annin Uunissa Oy haluaa olla mukana tässä haasteessa. Annin Uunissa...
Mainonta Koulutus Markkinointi Ruoka ja elintarvikkeet Yrittäjyys