Tiedote
Suomi tarvitsee myyntiosaajia!
ma huhtik. 11 15:35:00 2016
Tervetuloa seuraamaan Best Seller Competition 2016 –tapahtumaa torstaina 14.4. klo 14.00-16.45 Haaga-Helian Pasilan kampukselle sekä tapaamaan myyntiosaamisen kehittämisestä kiinnostuneiden yritysten edustajia ja tulevia myynnin ammattilaisia.
Best Seller Competition on suunnattu korkeakoulutasoisille myyntityön opiskelijoille. Kilpailun tavoitteena on ammattimaisen myyntityön arvostuksen nostaminen sekä Suomen talouselämällekin tärkeän myyntiosaamisen kehittäminen. Kilpailun järjestäjinä toimivat Haaga-Helia ammattikorkeakoulu ja Turun ammattikorkeakoulu vuorovuosina. Kilpailu järjestetään tänä keväänä jo seitsemännen kerran.
Tänä vuonna kilpailijat ovat Haaga-Helian, Turun ja Tampereen ammattikorkeakoulujen opintojen loppuvaiheessa olevia tutkinto-opiskelijoita. Kilpailuun osallistuvat opiskelijat opiskelevat yllä mainituissa korkeakouluissa tradenomeiksi tai insinööreiksi. Varsinaista kisapäivää on edeltänyt kilpailuun valmentavalle opintojaksolle osallistuminen ja Best Seller Competitionissa opiskelijat kilpailevat tavoitteellisen myyntikeskustelun ja asiakkaan kohtaamisen taidoissa.
Kilpailun mahdollistavat hieno joukko suomalaisen myyntiosaamisen kehittämisestä kiinnostuneita yrityksiä. Myyntikilpailu toteutetaan yritysmyynnin roolipelinä. Tämän vuoden kilpailussa opiskelijat toimivat pääsponsori Dellin Boomi-sovellusintegraattorin myyjinä. Aamupäivällä järjestettävien alkuerien ostajan profiiliin voit tutustua täällä. Iltapäivän finaali järjestetään yleisötilaisuutena, johon olet lämpimästi tervetullut!
Sari Uusitalo, Myyntijohtaja Dell Suomi: ”Dell Suomi hengittää myynnistä ja panostamme myyjien kehittymiseen, jossa tärkeintä on asiakkaan liiketoiminnan ymmärrys ja asiakassuhteiden syventäminen. Myyntityö on ensikädessä ihmisten kohtaamista sekä arvon tuottamista asiakkaalle. Dell ja Haaga-Helia ovat tehneet yhteistyötä jo useamman vuoden ajan. Tänä vuonna halusimme konkreettisesti vaikuttaa myyntityön arvostuksen nostamiseen, herättää paloa myyntityötä kohtaan ja tavata tulevaisuuden myyntiammattilaisia rekrytointimielessä.”
Kilpailutilanteen kuvaukseen, ammattikorkeakoulujen valmennukseen sekä myyntiosaamiseen liittyvään keskusteluun voi tutustua nettisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme Facebookissa ja Twitterissä.
Lisätietoa tapahtumasta antaa Haaga-Heliassa Best Seller Competition 2016-tapahtuman johtaja Pia Hautamäki, puh. 040 4156827, pia.hautamaki@haaga-helia.fi. Samalla voit ilmoittautua mukaan seuraamaan kilpailun finaalia.
Tervetuloa nauttimaan finaalin jännittävästä tunnelmasta paikan päälle Haaga-Helian Pasilan kampukselle osoitteeseen Ratapihantie 13, Pasila. Ilmoittautumiset kilpailunjohtajalle.
Jaa tuttavalle:
Tiedotteet Talous
Kutsu tiedotusvälineille: Yrittäjyys ratkaisu työmarkkinoiden haasteisiin – Haaga-Helia haastaa kaikki yrittäjät mukaan kampanjaan
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 18.09.2019
Tervetuloa lehdistötilaisuuteemme ja lounaalle perjantaina 20.09.2019 klo 12.00-13.00 Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy, Ratapihantie 13, Helsinki.Suomeen tarvittaisiin 60.000 uutta työllistä ja täyttämättä samaan aikaan on suunnilleen vastaava määrä työpaikkoja. Haaga-Helia ammattikorkeakoulu on lähtenyt etsimään ratkaisua panostamalla laajasti yrittäjyyteen. ”Yrittäjyys joustavoittaa osaajien ty...
Haaga-Helia ja McDonald's jatkavat yhteistyötä - McDonald’s tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuutta ammattikorkeakoulututkintoon
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.07.2019
Suomen McDonald’s tukee työntekijöidensä koulutusmahdollisuuksia ja aloittaa ammattikorkeakoulututkintoon johtavan koulutuksen yhdessä Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kanssa syksyllä 2019. Koulutukseen otetaan 30 opiskelijaa.McDonald’s tarjoaa työntekijöilleen mahdollisuutta suorittaa tutkinto Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa. McDonald’sin ja Haaga-Helian yhdessä räätälöimä restonomin ammattikork...
Lindström Oy - Suomen paras myyntiorganisaatio 2018
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 15.03.2019
Lindström Oy on valittu vuoden 2018 Suomen parhaaksi myyntiorganisaatioksi. Valinnan perusteina olivat muun muassa panostus asiakaskeskeiseen ja innovatiiviseen myyntityöhön, vastuullisuus ja digitaalisuuden hyödyntäminen. Lindströmillä on myös rakennettu menestyksekkäästi myyntimalleja eri asiakassegmenteille ja erilaisille palveluille. Yrityksen liiketoiminta on kasvanut kannattavasti vuosien aj...