• Tiedotteet
  • Kuvat ja logot
  • Graafinen ohjeistus
  • Yhteyshenkilöt

Tiedote

Instagram-markkinoinista apua yrityskuvan vahvistamiseen

ke marrask. 11 18:52:00 2015

Instagram-markkinointi on yksi voimakkaimmin kasvavista digitaalisen mainonnan muodoista. Vuoden 2015 tammikuussa Instagramia käytti yli 300 miljoonaa käyttäjää, kasvua oli puolessa vuodessa 100 miljoonaa. Kuitenkin Instagramia käytetään Suomessa ravintola-alalla suosioon nähden vähän.

Ravintola Nokan Instagram-tiliä kehitettiin Haaga-Helian toiminnallisessa opinnäytetyössä reilun neljän kuukauden ajan, kesän 2015 aikana. Tuloksena tykkääjämäärä moninkertaistuivat ja yrityskuva palvelee paremmin Ravintola Nokkaa. Työn aikana myös työpaikan henki on parantunut. Tuloksena tehtiin opasvihko, joka palvelee yritystä Instagram-markkinoinnissa.

”Hyvä, että olemme Instagramissa myös aktiivisia. Tarvitsemme uutta näkyvyyttä ja tämän on siihen hyvä kanava - helppo ja edullinen. Projekti on saanut henkilökunnankin innostumaan markkinoinnista uudella tavalla, osa on jopa liittynyt Instagramiin”, kertoo Ravintola Nokan keittiöpäällikkö Ari Ruoho.

Opinnäytetetyön tekijän Riina Kalavaaran mukaan ravintoloiden Instagram-markkinoinnilla voidaan saavuttaa yrityskuvan vahvistumista, henkilökunnan motivoitumista ja asiakkaiden kanssa kommunikointia.

Riina Kalavaaran toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Ravintola Nokalle, jonka Royal Ravintolat omistaa. Ravintola Nokka sijaitsee Helsingin Katajanokalla. Ravintolan ruokafilosofia perustuu lähiruokaan ja pientuottajiin.

Kts. lisää:
https://www.theseus.fi/handle/10024/98864


Lisätietoja
Riina Kalavaara, restonomiopiskelija, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, puh 050 5673 465, riina.kalavaara@myy.haaga-helia.fi
Eeva Puhakainen, lehtori, Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, puh 040 4887 166, eeva.puhakainen@haaga-helia.fi

 

 

 

Jaa tuttavalle:

Tiedotteet

Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.12.2019

Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.
Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.
Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa a...

Yrittäjyys Markkinointi Koulutus Mainonta

Haaga-Helian Tallinnaan suunnittelema korkeakoulu ei toteudu

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 21.11.2019

Haaga-Helian perustama virolainen säätiö haki loppuvuodesta 2018 toimilupaa Tallinnaan perustettavalle ammattikorkeakoululle, Nordic School of Hospitality & Innovation. Viron opetus- ja kulttuuriministeriö ei kuitenkaan myöntänyt korkeakoululle toimilupaa.Korkeakoulussa olisi täydessä laajuudessaan ollut noin 400 opiskelijaa ja se olisi tarjonnut bachelor-tasoisen tutkinnon hospitality-alalle. Ope...

Matkailu Koulutus

Haaga-Helialle Guinnessin maailmanennätys – 101 eri kansallisuuden edustajaa samaan aikaan saunassa

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 14.11.2019

Haaga-Helian opiskelijat onnistuivat tekemään virallisen Guinnessin maailmanennätyksen Helsingissä torstaina 14.11.2019.Tavoitteena oli koota yli sadan eri kansallisuuden edustajat viettämään perinteikästä suomalaista saunakokemusta. Helsingissä Suomenlinnassa järjestetty Guinnessin ennätys onnistui hienosti, sillä saunassa oli samaan aikaan 101 kansallisuutta. Tapahtumassa oli paikalla Guinnessin...

Markkinointi Koulutus

Yhteyshenkilöt

Teemu Kokko
Teemu Kokko
rehtori, toimitusjohtaja
050 555 1131
grrzh.xbxxb@unntn-uryvn.sv
Ari Nevalainen
Ari Nevalainen
viestintäpäällikkö
040 4887 008
nev.arinynvara@unntn-uryvn.sv

© Koodiviidakko Oy 2017

Powered by ePressi & Sivuviidakko