Tiedote
Sovellus näyttää etsimäsi tuotteen sijainnin kaupungilla
ke tammik. 14 11:11:00 2015
Kuinka monesti olet etsinyt tuotteita tai tarjouksia kaupungilla, mutta et ole tiennyt, mistä niitä löytäisi? Haaga-Helian opiskelijat ovat kehittäneet opinnäytetyössään uuden sovelluskonseptin, joka vastaa tähän kysymykseen.
Treanglo-sovellus auttaa palvelualan yrityksiä mainostamaan tuotteitaan. Yrityksille sovellus tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa kuluttajia silloin, kun tuotteita ja palveluita halutaan ja tarvitaan. Treanglossa kuluttajat pystyvät etsimään lähellä olevia tarjouksia ja tutustumaan liikkeiden tuotteisiin etukäteen online-katalogin avulla.
Mainonnan siirtyminen mobiililaitteisiin sekä internetiin on synnyttänyt uudenlaisia mainontatapoja. Mukana kulkevat tabletit ja älypuhelimet ovat liikkuessa usein käytettyjä laitteita. Siksi tuotehakuja tehdäänkin pääsääntöisesti palveluntarjoajien lähellä.
”Kaupungilla liikkeestä toiseen ravaaminen on usein uuvuttavaa. Tietyn tuotteen tai palvelun löytäminen vie aikaa ja voimia. Visionamme oli luoda sovellus, jolla kuluttajat pystyvät tutustumaan tuotteisiin ja paikantamaan niitä tarjoavat liikkeet etukäteen. Näin he voivat säästää ajassa, vaivassa ja rahassa”, konseptin kehittäjät Kassu La Habana Reyes ja Arttu Väisänen kertovat.
Opinnäytetyön kehitysprosessissa syntynyt Treanglo ei toistaiseksi ole ladattavissa applikaatiokaupoista, mutta sen sivutuotteena syntyneeseen Bailataan.fi-palveluun voi tutustua osoitteessa www.bailataan.fi. Bailataan.fi:ssä yhdistyvät sekä Treanglon että verkkokaupan ominaisuudet, ja opiskelijat voivat löytää tapahtumia ja ostaa niihin lippuja mobiiliilaitetta käyttäen. Palvelu on jo muun muassa Haaga-Helian opiskelijoiden käytössä.
Lisätietoja
Kassu La Habana Reyes, opiskelija, lahabanareyes.kassu@gmail.com, puh. +358 45 6313726
Arttu Väisänen, opiskelija, vaisanen.ae@gmail.com, puh. +358 40 8413145
Jaa tuttavalle:
Tiedotteet Mainonta
Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailu käynnistyi
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.12.2019
Haaga-Helian ja MMA:n järjestämään Suomen Paras Myyntiorganisaatio -kilpailuun voi osallistua 11.12.2019–30.1.2020.
Kilpailun tarkoitus on palvella yrityksen myynnin kehittämistä ja parantaa suomalaista myyntiosaamista laajemminkin. Jokainen osallistuva yritys saa ilmaisen vertailuraportin, jossa myynnin osa-alueita verrataan muihin yrityksiin.
Jo kymmenettä kertaa järjestettävässä kilpailussa a...
Yritykset keräävät asiakkaista yhä enemmän tietoja – asiakastietoja luovutetaan helpommin terveysalan toimijoille kuin päivittäistavarakaupoille
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.10.2019
Haaga-Helia ammattikorkeakoulun koordinoimassa BIG DATA BIG BUSINESS (BIG) -hankkeessa on tuotettu uutta tietoa asiakastietojen luovuttamishalukkuudesta ja tiedon sensitiivisyydestä. Tutkimus osoitti, että kuluttajat suhtautuvat eri tavoin tietojen luovuttamiseen, kun tietojen kerääjinä ovat eri toimialat.
Yritykset keräävät tietoa asiakkaiden jättämistä digitaalisista jäljistä. Käyttäjistä jää t...
Yrittäjyys Hanketiedotteet Tiede ja tutkimus Markkinointi Mainonta
Annin Uunissa Oy avaa leivonnan ja juhlien erikoistarvikkeiden verkkokaupan
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 21.04.2016
Suositun Annin Uunissa -leivontablogin perustaja ja Haaga-Helia ammattikorkeakoulun opiskelija Anni Paakkunainen avaa erikoistarvikkeiden verkkokaupan blogin yhteyteen huhtikuussa 2016.Verkkokaupan kasvu on ollut viime vuosina hurjaa. Suomella on potentiaalia kasvaa ja laajentaa verkkoliiketoimintaa myös maan rajojen ulkopuolelle. Annin Uunissa Oy haluaa olla mukana tässä haasteessa. Annin Uunissa...
Mainonta Koulutus Markkinointi Ruoka ja elintarvikkeet Yrittäjyys