Tiedotteet Media
Gastro Box tarjoaa rikastettua elämystä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 16.03.2016
Gastro Box on ensimmäinen esimerkki monialaisesta The Box -hankkeesta, jossa tutkitaan rikastetun todellisuuden mahdollisuuksia asiakaskokemukseen vaikuttavana seikkana. Hankesimulaatio on koettavissa Gastro Helsinki -messuilla 16.–18.3. Helsingin Messukeskuksessa.Asiakaskokemus syntyy monesta, vaikeastikin määriteltävästä seikasta: Miltä ruoka maistuu? Miltä annos näyttää? Miltä se tuoksuu? Miltä...
Tutkielma: Instagram-markkinointikampanja voidaan toteuttaa pienelläkin budjetilla – arvonta tehokas keino
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 07.03.2016
Tulokselliseen Instagram-markkinointikampanjaan ei tarvita kallista mainospaikkaa, vaan kampanja voidaan toteuttaa henkilöstön operatiivisen työn ohella.
Yritykset voivat tehdä Instagram-markkinointia monella tapaa, mutta Haaga-Heliassa valmistuneen opinnäytetyön mukaan arvonnan järjestäminen on yksinkertainen ja kustannustehokas markkinointikeino. Kiinnostavan palkinnon ja vähäisenkin markkinoin...
Ensimmäinen ruokajournalistien koulutus alkaa syyskuussa
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 20.08.2015
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu ja Sanoma Media Finland järjestävät yhdessä Suomen ensimmäisen ruokajournalismin opintokokonaisuuden syksyllä 2015.“Opintokokonaisuus on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo taustaa journalistisesta työstä tai ruokakirjoittamisesta. Tavoitteena on, että osanottajat pääsevät hiomaan ideoistaan julkaisuvalmista sisältöä”, kertoo journalismin koulutusohjelman johtaja A...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu