Tiedotteet Markkinointi
Instagram-markkinoinista apua yrityskuvan vahvistamiseen
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.11.2015
Instagram-markkinointi on yksi voimakkaimmin kasvavista digitaalisen mainonnan muodoista. Vuoden 2015 tammikuussa Instagramia käytti yli 300 miljoonaa käyttäjää, kasvua oli puolessa vuodessa 100 miljoonaa. Kuitenkin Instagramia käytetään Suomessa ravintola-alalla suosioon nähden vähän.
Ravintola Nokan Instagram-tiliä kehitettiin Haaga-Helian toiminnallisessa opinnäytetyössä reilun neljän kuukaude...
Haaga Place to Be –malli tuo innovatiivisen ympäristön Haagan kampukselle
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.11.2015
Haaga-Helian Haagan kampukselle ollaan rakentamassa Haaga Place to Be -toimintamallia, jonka tavoitteena on luoda innovatiivinen oppimisympäristö ja kytkeä elinkeino vahvasti mukaan toimintaan.
Haaga Place to Be on avoin kehittämisalusta, joka yhdistää elinkeinon toimijat, opiskelijat sekä opetuksen ja TKI-toiminnan. Toimintamalli tukee uusien osaamisperustaisten opetussuunnitelmien tehokasta käy...
Leirintämatkailun rahankäyttö lisääntynyt
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 17.09.2015
Talouden laskusuhdanteesta huolimatta leirintämatkailijoiden rahankäyttö ja palveluiden hyödyntäminen vieraspaikkakunnalla on kasvanut positiivisesti vuodesta 2013. Suomen Leirintäalueyhdistys ry ja SF-Caravan ry ovat teettäneet tutkimuksen leirintämatkailualan rahavirroista, rakenteesta sekä tulo- ja työllisyysvaikutuksista.Leirintämatkailun liikevaihto vuonna 2015 oli 197 miljoonaa euroa. Lii...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu