Tiedotteet Markkinointi
Tutkimus: B2B-asiakkaat kokevat ostoprosessissa tärkeimmiksi digitaalisiksi työkaluiksi sähköpostin, verkkomaksujärjestelmän ja yrityksen verkkosivut
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 26.01.2016
Itä-Suomen yliopiston Kauppatieteiden laitoksen loka–joulukuussa 2015 toteuttamassa tutkimuksessa tutkittiin, miten tärkeiksi B2B-asiakkaat kokevat erilaiset digitaaliset työkalut hankintaprosessin aikana. Työkalujen hyödyntämistä tutkittiin toisaalta ennen ostopäätöstä ja toisaalta ostopäätöksen jälkeen. Tutkimustulosten mukaan B2B-asiakas kokee tärkeimmäksi työkaluksi ostopäätöstä edeltävänä aik...
Ett digitalt skutt till Borgå Campus – den digitala generationen möter 3D printer
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 26.01.2016
I Borgå tas ett digitalt skutt in i framtiden då Haaga-Helia yrkeshögskola introducerar topprepresentanter for den digitala generationen samt en 3D printer. Det ”digitala skuttet” nämns ofta i festtal, men för att detta skall ta konkret uttryck, arrangerar yrkeshögskolestuderanden DigiDay2016 evenemanget på Haaga-Helia Borgå Campus onsdagen den 27.1.2016 kl. 9.00-15.00.Digitalisering förknippas of...
Haaga-Helia Porvoo Campuksen DigiDay-tapahtumassa otetaan digiloikka tulevaisuuteen
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 25.01.2016
Porvoossa otetaan tammikuun lopussa digiloikka tulevaisuuteen, kun Haaga-Helia Porvoo Campuksella järjestetään DigiDay2016-tapahtuma keskiviikkona 27.1. Tapahtuman järjestävät Haaga-Helian opiskelijat, ja sen tavoitteena on tuoda digitaalisen ajan uusimmat trendit ja ilmiöt Haaga-Helian opiskelijoiden ja henkilökunnan tietoisuuteen.Tapahtumassa esiintyy useita digiajan huippuasiantuntijoita: puhuj...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu