Tiedotteet Markkinointi
Gastro Box tarjoaa rikastettua elämystä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 16.03.2016
Gastro Box on ensimmäinen esimerkki monialaisesta The Box -hankkeesta, jossa tutkitaan rikastetun todellisuuden mahdollisuuksia asiakaskokemukseen vaikuttavana seikkana. Hankesimulaatio on koettavissa Gastro Helsinki -messuilla 16.–18.3. Helsingin Messukeskuksessa.Asiakaskokemus syntyy monesta, vaikeastikin määriteltävästä seikasta: Miltä ruoka maistuu? Miltä annos näyttää? Miltä se tuoksuu? Miltä...
Tutkielma: Instagram-markkinointikampanja voidaan toteuttaa pienelläkin budjetilla – arvonta tehokas keino
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 07.03.2016
Tulokselliseen Instagram-markkinointikampanjaan ei tarvita kallista mainospaikkaa, vaan kampanja voidaan toteuttaa henkilöstön operatiivisen työn ohella.
Yritykset voivat tehdä Instagram-markkinointia monella tapaa, mutta Haaga-Heliassa valmistuneen opinnäytetyön mukaan arvonnan järjestäminen on yksinkertainen ja kustannustehokas markkinointikeino. Kiinnostavan palkinnon ja vähäisenkin markkinoin...
Tutkimus: Työntekijän sisäinen motivaatio linkittyy hallinnantunteeseen ja autonomian kokemukseen
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 03.02.2016
Haaga-Helian koordinoimassa laajassa Leading Passion -hankkeessa tutkitaan nuorten työasenteita ja organisaatioiden innostuksen johtamisen käytänteitä. Hankkeen tavoitteena on nostaa suomalaisten yritysten kilpailukykyä sekä etsiä uusia johtamismalleja. Hankkeen tuloksissa on ilmennyt, että vahva sisäinen motivaatio ja innostus työtä kohtaan linkittyvät vahvaan hallinnantunteeseen sekä kokemukseen...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu