Tiedotteet Markkinointi
Hungry for Finland – kansallinen ruokamatkailukilpailu 2017
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 07.06.2017
Kansallinen ruokamatkailuiklpailu on osa taas käynnistynyt. Kilpailu on osa Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa Ruokamatkailukilpailun arviointiraati on ilahtunut monipuolisesta kilpailuun osallistuneiden (73 osallistujaa) joukosta. Kilpailun voittajat julkistetaan 6.9.2017. Kilpailun viimeiselle arviointikierrokselle karsiutui 13 finalistia, joista raati valitsee palkittavat kuusi...
Stadioneista maailmanluokan elämyskeskuksia
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 29.05.2017
Stadion Xp yhdistää palvelumuotoilun yleisötapahtumiin. Hankkeessa etsitään parasta arvonmuodostusta yleisötapahtumassa kävijälle. Tulevaisuudessa elämyskeskuksen vierailija saa rahalleen myös virtuaalista vastinetta.Stadion Xp -hankkeessa, jonka virallinen nimi on Stadionista maailmanluokan elämyskeskukseksi – hanke, yleisötapahtumapaikoista ja stadioneista kehitetään maailmanluokan elämyskeskuks...
Tutkimus: Yrityspäättäjät suosivat perinteisempiä digitaalisia palvelukanavia - mikroyritykset ovat digitaalisen ostamisen kärkijoukkoa
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.05.2017
Sosiaalinen media ei ole vielä lyönyt läpi B2B-myyntiin liittyvänä digitaalisena palveluna. Yrityspäättäjät pitävät tärkeimpinä ostamiseen liittyvinä digitaalisina palveluina verkkomaksujärjestelmää, sähköpostia, hakukoneita ja verkkosivustoja, kertoo DIVA-tutkimushankkeeseen kuuluva kyselytutkimus. Tärkeyslistan häntäpäähän jäivät sosiaalinen media, verkkokeskustelut ja kuvasisältöyhteisöt.Runsaa...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu