Tiedotteet Kauppa
Tutkimus: B2B-asiakkaat kokevat ostoprosessissa tärkeimmiksi digitaalisiksi työkaluiksi sähköpostin, verkkomaksujärjestelmän ja yrityksen verkkosivut
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 26.01.2016
Itä-Suomen yliopiston Kauppatieteiden laitoksen loka–joulukuussa 2015 toteuttamassa tutkimuksessa tutkittiin, miten tärkeiksi B2B-asiakkaat kokevat erilaiset digitaaliset työkalut hankintaprosessin aikana. Työkalujen hyödyntämistä tutkittiin toisaalta ennen ostopäätöstä ja toisaalta ostopäätöksen jälkeen. Tutkimustulosten mukaan B2B-asiakas kokee tärkeimmäksi työkaluksi ostopäätöstä edeltävänä aik...
Fiskars ja Haaga-Helia käynnistävät yhteistyön
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.06.2015
Fiskarsin tuotekehitystiimi toiminnallisten ja keittiötuotteiden liiketoimintayksiköstä on kevään aikana kartoittanut keittiötuotteiden korkeakoulukumppaneita niin kotimaasta kuin ulkomailtakin. Suomesta keittiötuotteiden ja tuotekehityksen korkeakoulukumppaniksi Suomessa valikoitui Haaga-Helia.Yhteistyön puitteissa Haaga-Helian opiskelijat mm. testaavat ja antavat palautetta Fiskarsin keittiötarv...
HAAGA-HELIA käynnistää digitaalisen myynnin- ja markkinoinnin tutkimushankkeen
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 12.11.2014
TEKES on myöntänyt 875 000 euroa HAAGA-HELIAn koordinoimalle digitaalista myyntiä ja markkinointia selvittävälle tutkimushankkeelle (” Diva - Toward Smart Sales through Creating Value in Business-to-Business (b-to-b) Markets in a Digitalized World”). Diva-tutkimushanke tuottaa uutta tietoa, työvälineitä ja osaamista suomalaisille yrityksille, jotta ne voivat uudistaa myyntiään digitaalisuutta hyöd...
Mainonta Koulutus Kauppa Markkinointi Talous Tiede ja tutkimus
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu