Tiedote
Best Seller Competition 2016: Suomen paras myyntiosaaja on Salla Pantsar Turun ammattikorkeakoulusta!
pe huhtik. 15 12:22:00 2016
Eilen Haaga-Heliassa järjestetyn Best Seller Competition 2016 -tapahtuman voitti Salla Pantsar Turun ammattikorkeakoulusta! Salla sai sekä viralliselta tuomaristolta parhaat pisteet ja hänet valittiin myös yleisön suosikiksi yleisöäänestyksessä. Päätuomari Precedo Consultingin Marko Hänninen korosti palkitsemispuheenvuorossaan voittajan tarpeiden kartoittamisen osaamista sekä miellyttävää asiakkaan kohtaamista ja huomioimista.
Toiselle sijalle kilpailussa ylsi Laura Hieperi Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta, kolmanneksi Toni Sakselin Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta ja neljänneksi Niko Saviluoto Turun ammattikorkeakoulusta.
Voittaja Salla Pantsar kommentoi kilpailun olleen erityisen hyvä kokemus tulevan uran näkökulmasta, vaikkakin voitto oli Sallalle itselleen suuri yllätys!
Myyntikilpailun johtajan, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun Pia Hautamäen mukaan Best Seller Competition 2016 –tapahtuma onnistui tavoitteessaan tuoda näkyväksi vaativan B2B-myyntityön taitoja, sillä myytävä ratkaisu sekä asiakkaan huolenaiheet edustivat hyvin tämän päivän myynnin kompleksisuutta.
Myyntikilpailu toteutetaan vuosittain yritysmyynnin roolipelinä. Tämän vuoden kilpailussa opiskelijat toimivat pääsponsori Dellin Boomi-sovellusintegraattorin myyjinä. Kilpailijat onnistuivat yli odotusten ja valmentajat Sini Jokiniemi Turun ammattikorkeakoulusta, Pirjo Pitkäpaasi Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta ja Sami Lehto Tampereen ammattikorkeakoulusta olivat onnistuneet terävöittämään kilpailijat myymään asiakkaalle liiketoiminnallista arvoa.
Dell Suomi toimi kilpailun pääsponsorina. "Oli mahtavaa nähdä, millainen energia finaalikierroksella vallitsi. Kilpailu ja koko kevättalven mittainen matka opiskelijoiden kanssa on vahvistanut uskoa siihen, että meille on kasvamassa huippuluokan myyjäsukupolvi”, Dell Suomen toimitusjohtaja Mika Enberg sanoo. ”Olemme Dellillä ylpeitä siitä, että saamme olla mukana sparraamassa opiskelijoita kohti maailmanluokan B2B-myyntityötä”, hän jatkaa.
Best Seller Competition 2016 huipentui gaalaillalliseen ja palkintojen jakoon Ravintola Kaarteessa nauttien upeista maisemista. Monta rekrytointikeskustelua oli käyty gaalaillalliseen mennessä ja onnekkaimmat sponsoriyritykset saavat nauttia tulevina vuosina osaavien B2B-myyntiosaajien onnistumisista työelämässä. Onnea voittajille ja kiitos kaikille kisaan osallistuneille kilpailijoille, opiskelijatoimitsijoille ja tietenkin loistavalle yrityssponsorijoukolle Dell Suomi, Precedo Consulting, Lassila & Tikanoja, Teliasonera, Academic Work, Canon, Teknologiateollisuus ry, Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, Canon, Tech Data, If ja Mandatum Life.
Haaga-Heliassa kisataan myyntityön taidoissa jälleen 1.6.2016. Tällöin kilpailuun osallistuu opiskelijoita ympäri Eurooppaa, 13 eri korkeakoulusta. Lisätiedot Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kilpailun johtajalta Pia Hautamäeltä, pia.hautamaki@haaga-helia.fi
Best Seller Competition on suunnattu korkeakoulutasoisille myynnin opiskelijoille. Kilpailun tavoitteena on ammattimaisen myyntityön arvostuksen nostaminen sekä Suomen talouselämällekin tärkeän myyntiosaamisen kehittäminen. Kilpailun järjestäjinä toimivat Haaga-Helia ammattikorkeakoulu ja Turun ammattikorkeakoulu vuorovuosina. Kilpailu järjestettiin tänä keväänä jo seitsemännen kerran. Kilpailutilanteen kuvaukseen, ammattikorkeakoulujen valmennukseen sekä myyntiosaamiseen liittyvään keskusteluun voi tutustua nettisivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme Facebookissa ja Twitterissä.
Lisätietoa
Best Seller Competition 2016 -tapahtuman johtaja
Pia Hautamäki, puh. 040 4156827, pia.hautamaki@haaga-helia.fi
Jaa tuttavalle:
Tiedotteet Työelämä
Organisaatioiden itseohjautuvuutta tutkiva hanke käynnistyy Business Finlandin rahoituksella
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 04.02.2019
Business Finland on myöntänyt rahoituksen Minimalist Organizational Design -hankkeelle. Hankkeessa tutkitaan, mitkä ovat itseorganisoituvan organisaation kipupisteet ja haasteet sekä tarkastellaan, mitä vaiheita organisaatiot käyvät läpi lisätessään itseohjautuvuutta. Hankkeeseen osallistuu joukko nimekkäitä suomalaisia yrityksiä, kuten Telia ja Metso Minerals. Yritysten sisäinen kehitystyö kytket...
Ammatillisen koulutuksen reformi haastaa oppilaitoksia kehittymään
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 17.05.2018
Yhteiskunnassa tapahtuvat muutokset, ammatillisen koulutuksen uudistuminen sekä ammatillista koulutusta koskevat muuttuvat säädökset haastavat oppilaitoksia kehittymään ammatillisina kasvuyhteisöinä. Tuore julkaisu esittelee näkökulmia muutoksen aiheuttamiin haasteisiin ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin.
Tämän päivän työelämä tarvitsee perinteisten tutkintokoulutusten lisäksi lyhytkestoisia, työ...
Ihan intona! -kirja kertoo, miten innostusta johdetaan työpaikoilla
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 20.11.2017
Työelämässä innostus mielletään herkästi päämäärättömäksi haahuiluksi tai tehottomuudeksi. Tekesin rahoittama Leading Passion -tutkimushanke esittää, että innostus on kaukana turhasta puuhastelusta; se on uuden työn kovinta ydintä. Kun yhä useampi rutiinitehtävä korvataan automaatiolla, on sekä jäljelle jäävissä että uusissa työtehtävissä yhä tärkeämpää se, minkälaisella energialla ja intohimolla ...