Tiedotteet Matkailu
Matkailijat haluavat ostaa palveluja ja lisää tekemistä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 11.06.2014
Etelä-Suomeen matkustavat kansainväliset vieraat tulevat ensisijaisesti kokemaan kaupunkielämää. Shoppailun ohi houkuttimena kiilasi kuitenkin paikallinen kulttuuri. Luonto vei puolestaan voiton designilta. ”On hienoa todeta, että matkailijat olivat tyytyväisiä kokemaansa. Hälyttävää on kuitenkin se, että puolet vastaajista ei ostanut mitään aktiviteetteja täällä ollessaan. Tehdyistä ostoksista yl...
Suomalainen ruokamatkailu tarvitsee tekijöitä
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 05.05.2014
Suomalainen ruoka kiinnostaa matkailijoita. Asiakkaita viehättävät ruoan puhtaus, paikallisuus ja siihen liittyvät tarinat, mutta aina sitä ei ole helppo löytää.Suomalaisessa ruokamatkailussa on paljon potentiaalia, mutta paljon vielä tekemistä, kertoo tuore tutkimus. Raikasta otetta kaivataan etenkin tuotteiden rakentamiseen. Taustalle tarvitaan syvää ymmärrystä asiakkaista ja yhdessä tekemistä.T...
Hiljaisuus matkailutuotteeksi – voiko hiljaisuuttaa tuotteistaa?
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu 24.04.2014
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulussa on selvitetty hiljaisuuden eri määritelmiä ja mahdollisuuksia hiljaisuuden tuotteistamiseen. Voiko abstraktin aiheen, kuten hiljaisuuden todella hyödyntää matkailuvalttina? Mitä hiljaisuus oikeastaan on?Hiljaisuudella on yhtä monta määritelmää kuin on kokijoitakin. Ehkä itsestään selvyytenäkin pidetty hiljaisuus ei olekaan niin yksiselitteistä kuin oletetaan. Peri...
Tilaa tiedotteet
- @HAAGAHELIAamk
-
06.12.2019 21:05
RT @sofiakasari: Upeaa nähdä suuri määrä journalisteja linnassa! Joukossa @HAAGAHELIAamk journalismin koulutusohjelman johtaja Anne Leppäjä… -
06.12.2019 11:00
Haaga-Helia toivottaa kaikille rauhallista ja hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮 #itsenäisyyspäivä #suomi102 https://t.co/aGWqu8bmuu